Connectem amb
els teus clients
els teus clients
Connectem amb
els teus clients
els teus clients
Contact Center
Oferim un servei integral d’atenció al client. Tant per captar nous clients com mantenir-los, es requereix una gestió de vendes personalitzada.
Digital Center
Entendre i conèixer al client, les seves expectatives i emocions a través de cada un dels canals de contacte amb la companyia és molt important.
CX
És important mesurar així com actuar en els moments que realment importen al client i a l’empresa.
Contact Center
Oferim un servei integral d’atenció al client. Tant per captar nous clients com mantenir-los, es requereix una gestió de vendes personalitzada.
Digital Center
Entendre i conèixer al client, les seves expectatives i emocions a través de cada un dels canals de contacte amb la companyia és molt important.
CX
És important mesurar així com actuar en els moments que realment importen al client i a l’empresa.
Et presentem
el cicle de vida del teu client
el cicle de vida del teu client
Hola.
No sóc el teu client, necessito que m’enamoris.
No sóc el teu client, necessito que m’enamoris.
Establir i gestionar estratègies per generar Leads freds i Lead Qualificat per Màrqueting (LQM) és un dels punts més importants per a les empreses. Passos importants conèixer el públic objectiu, els canals i establir un Call to Action.

Mmm…
Pot ser que sigui el teu client.
Pots oferir-me el què necessito?
Personalització i segmentació són unes de les peces clau per aconseguir captar els clients. Per a això és important establir estratègies de lead nurturing. En aquesta fase ens enfoquem a obtenir Lead Qualificat per a la Venda (SQL).

Mmm…
Pot ser que sigui el teu client.
Pots oferir-me el què necessito?
Personalització i segmentació són unes de les peces clau per aconseguir captar els clients. Per a això és important establir estratègies de lead nurturing. En aquesta fase ens enfoquem a obtenir Lead Qualificat per a la Venda (SQL).

Val, ja sóc el teu client.
Vull sentir-me valorat i escoltat.
La resposta correcta en el moment adequat, és el que volen i necessiten els clients.

Val, ja sóc el teu client.
Vull sentirme valorat i escoltat.
La resposta correcta en el moment adequat, és el que volen i necessiten els clients.


Per allà no…
No m’agrada el que m’estàs oferint.
És hora de demostrar que estem al seu costat. El nostre objectiu és ajudar els clients a resoldre els seus dubtes i / o incidències que hagin pogut sorgir i aconseguir-ho en aquesta primera interacció (First Call Resolution). Saber escoltar és la base de tota bona resposta.
Per allà no…
No m’agrada el que m’estàs oferint.
És hora de demostrar que estem al seu costat. El nostre objectiu és ajudar els clients a resoldre els seus dubtes i / o incidències que hagin pogut sorgir i aconseguir-ho en aquesta primera interacció (First Call Resolution). Saber escoltar és la base de tota bona resposta.

Ei que m’en vaig!
Establir estratègies d’escolta de la veu del client et permetrà predir les seves emocions i per tant les seves intencions.

Ei que m’en vaig!
Establir estratègies d’escolta de la veu del client et permetrà predir les seves emocions i per tant les seves intencions.

Bé… Torno.
Què m’ofereixes?
Restaurar un client és més fàcil i econòmic que captar un de nou. L’important és analitzar els motius de fuga i establir estratègies personalitzades per a cada tipologia de client. Ah i un equip molt bon negociador.

Segueixes per aquí… I si ens contactes?
Contact Center
Servei Integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience
Contact Center
Servei integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience