Atenció al client
Casos d’èxit > Sector: Fires i congressos
Flexibilitat de dimensionament
Client:
Congrés referent en el seu àmbit, capaç de reunir les principals empreses i professionals del sector de les telecomunicacions mòbils.
En quina situació es trobava el client?
Necessitaven atendre l’elevat volum de trucades i mails en diferents idiomes que realitzarien visitants i expositors de cara a l’inici del Congrés.
Quin va ser el repte que vam assumir?
En 2 setmanes Clicc haver de seleccionar 25 persones amb anglès natiu i un perfil elevat d’estàndards en qualitat telefònica, capaç de guiar els clients en el procés de gestió d’entrades per al congrés. L’excel·lència del servei – prioritària per al client – ens va portar a començar la campanya en base a uns exigents objectius del 100% d’emails respostos abans de 24h i uns nivells d’atenció del 90% de trucades abans de 20 segons.
Quin resultat vam obtenir?
%
Resposta de trucades i emails
1. Vam aconseguir contactar amb el 80% de la base de dades proporcionada, el que va suposar 10 punts per sobre de l’objectiu marcat pel client.
2. A més vam arribar al 100% de resposta tant de mails contestats abans de 24h, com de trucades ateses abans de 20 segons.
3. En un temps rècord d’una setmana, Clicc va ser capaç d’incorporar 25 agents amb anglès natiu, un d’ells bilingüe en xinès mandarí.
4. La nostra flexibilitat de dimensionament dels recursos, ens va permetre optimitzar i rendibilitzar la campanya augmentant la productivitat dels agents.
Consulta els nostres serveis d’emissió
Estratègia, coneixement del client i equip. La nostra recepta per crear experiències positives amb els teus clients.
Contact Center
Servei Integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience
Contact Center
Servei integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience