902 525 422 marketing@clicc.es

En Client Contact Center
ens hem consolidat com una empresa especialitzada en 

solucions de contact center i atenció al client 

a nivell nacional i internacional.

Comencem el 2008 sent una empresa de telemàrqueting a Barcelona amb prou feines 30 posicions i, actualment, disposem de 2 plataformes a Barcelona, amb més de 140 posicions i una àmplia varietat de clients i sectors.

El nostre repte amb els clients no es basa en la simple reducció de costos directes sinó en la proximitat, qualitat i compromís amb els resultats.

 

La nostra senya

Compromís tant amb el client com amb els seus objectius.

Solucions

Solucions eficients a situacions complexes

Rendibilitat

Donem especial importància a la rendibilitat de processos

Adaptació

Adaptació a les necessitats específiques de cada client

Emocions positives

Clients contents

Per Clicc és important que els teus clients sentin emocions positives, per aquesta raó estem en constant investigació sobre la millor manera de tractar-los. El contacte a distància amb els clients pot arribar a ser molt fred, així que la importància de les emocions creix constantment. En Clicc eliminem el B2B o B2C pel P2P (Persones per a persones)

Emocions positives

Clients contents

Per Clicc és important que els teus clients sentin emocions positives, per aquesta raó estem en constant investigació sobre la millor manera de tractar-los. El contacte a distància amb els clients pot arribar a ser molt fred, així que la importància de les emocions creix constantment. En Clicc eliminem el B2B o B2C pel P2P (Persones per a persones)

Contact Center

Servei Integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience

Contact Center

Servei integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience