Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Entendre i conèixer al client, les seves expectatives i emocions a través de cada un dels canals de contacte amb la companyia és molt important. La transformació cap al “Customer Centric” requereix que les empreses disposin de tecnologia omnicanal per satisfer i agilitzar les interaccions amb els clients.
Email, chat, SMS, Videoconferència, Whatsapp
Tecnologia
Omnicanal per agilitzar la interacció amb els teus clients
Entendre i conèixer al client, les seves expectatives i emocions a través de cada un dels canals de contacte amb la companyia és molt important. La transformació cap al “Customer Centric” requereix que les empreses disposin de tecnologia omnicanal per satisfer i agilitzar les interaccions amb els clients.
Email, chat, SMS, Videoconferència, Whatsapp
Client digital
Noves estratègies de comunicació.
La nostra metodologia
Per conèixer al nostre client és necessari saber quins gustos té, què pensa, com actua, etc. Per a això, hem de mimetitzar amb el nostre target, pensar el què ells pensen i sentir el què ells senten.
Punt de partida:
Workshop per conèixer el mapa d’empatia del client
Dissenyem l’estratègia de comunicació amb els clients des del seu punt de vista. Aquesta informació, ens pemet prendre decisions amb més probabilitats d’èxit i orientem a l’hora de dissenyar propostes de valor, els canals de contacte i relacions més adequades amb els clients. Així com marcar la diferència respecte a la competència.
team digital
Resolt
Enfocat a resultats
Compromís
Implicat
Contact Center
Servei Integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience
Contact Center
Servei integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience