Premio Clicc - mejor EX (1)
Connectem amb
els teus clients
Connectem amb
els teus clients
Premio CLICC - mejor experiencia

Contact Center

Oferim un servei integral d’atenció al client. Treballem en totes les fases de la vida del teu client, assegurant la qualitat del servei.

El teu client en bones mans.

CX

És important mesurar així com actuar en els moments que realment importen al teu client. Capturem i analitzem els Moments de la Veritat en el journey del client.

Servei d’enquestes CX.

Contact Center

Oferim un servei integral d’atenció al client. Tant per captar nous clients com mantenir-los, es requereix una gestió de vendes personalitzada.

CX

És important mesurar així com actuar en els moments que realment importen al client i a l’empresa.

Et presentem
el cicle de vida del teu client

Hola!

No soc el teu client, necessito que m’enamoris.

Establir i gestionar estratègies efectives per a generar Leads i poder treballar aquests Leads qualificats per Màrqueting per a lliurar a Vendes és clau per als resultats de negoci. Com ho fem? Coneixent el vostre públic objectiu, els canals i establint un Call to Action amb vosaltres.

headphones-call-center
headphones-call-center

Val, ja soc el teu client.

Vull sentir-me valorat i escoltat.

La resposta correcta en el moment adequat, és el que volen i necessiten els clients.

Val, ja soc el teu client.

Cura,

que marxo!

La resposta correcta en el moment adequat, és el que volen i necessiten els clients.

headphones-call-center

Cura,

que marxo!

Establir estratègies d’escolta de la veu del client et permetrà no sols conèixer, sinó predir les seves emocions i per consegüent les seves intencions.

T’ajudem a fidelitzar al teu client.

Més de 15 anys treballant amb els nostres clients.

yellow-door-2023-11-27-05-16-32-utc
chica-dubitativa

Val… torno.

Què m’ofereixes?

Recuperar un client és més fàcil i econòmic que captar un de nou. L’important és analitzar els motius de fugida i establir estratègies personalitzades per a cada tipologia de client. Ah: i un equip d’agents ben format en l’àrea de negociació!

Val… torno.

Què m’ofereixes?

Recuperar un client és més fàcil i econòmic que captar un de nou. L’important és analitzar els motius de fugida i establir estratègies personalitzades per a cada tipologia de client. Ah: i un equip d’agents ben format en l’àrea de negociació!

chica-dubitativa

Segueixes per aquí… I si ens contactes?

Contact Center

Servei Integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience

Contact Center

Servei integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience