Gestión de recobraments
Actualització de dades operatives realitzant accions proactives
Client:
Multinacional líder en alimentació amb presència internacional treballant diverses categories de productes, entre els quals es troben lactis, aigües, nutrició infantil i nutrició mèdica.
En quina situació es trobava el client?
Comptaven amb una quantia elevada de recobraments que no eren capaços de gestionar degut principalment a la diversitat de perfils amb els quals tractar i la dificultat de les gestions en si.
Quin va ser el repte que vam assumir?
Amb uns objectius marcats pel client el 65% de recuperació del deute, Clicc va prendre el comandament del servei d’emissió amb la finalitat d’obtenir un augment rellevant de la ràtio de recuperació, així com de la pròpia gestió administrativa.
Quin resultat vam obtenir?
1. Gràcies al nostre servei de suport administratiu Clicc va ser capaç de superar l’objectiu marcat pel client en 14 punts percentuals, arribant l’elevada xifra d’un 79% de recuperació del deute pendent.
2. Vam aconseguir obtenir una actualització de les dades operatius podent realitzar accions proactives en funció de cada client.
Consulta els nostres servicios d’emissió
Estratègia, coneixement del client i equip. La nostra recepta per crear experiències positives amb els teus clients.
Contact Center
Servei Integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience
Contact Center
Servei integral d'atenció al client
Digital Center
Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients
Customer Experience
Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience